diannaarkenia.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Lieve familie en vrienden,

Hallo en welkom op mijn Reisblog! Van D.V. 26 september tot 3 december hoop ik te verblijven in Mombassa, Kenia. In deze tien weken ga ik vrijwilligerswerk doen in een psychiatrisch ziekenhuis, een project dat uitgaat van reisorganisatie Doingoood Experience. Via deze weg kunnen jullie op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Regelmatig zal ik nieuwe verhalen en foto's met jullie te delen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Dianne

Reacties

Reacties

Jacob

?

Matthy

Haha, wat leuk!

Pauline

Wat mooi om dit te kunnen doen! Alvast een goede reis en van harte Gods zegen toegewenst!

Joost

Dit is echt geweldig!?

Matthy

Ga je nog op safari? ?

Gertjan

Heb je daar buiten ook een paraplu nodig? Of juist een parasol?

Gertjan

Op de foto's is duidelijk te zien dat jij meer hebt aan een parasol dan een paraplu...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!